17/4 - 07

Så, efter en helg som slutade i fiasko har jag på tre dagar hunnit med att klippa mig och att plugga och haft prov. Jag kände mig riktigt stolt på tisdagen när jag fick VG på hemkunskaps provet :)
Och nu är man ledig i fyra dagar...idag ska jag bara slappa, i morgon blir det IKEA(igen) och i helgen får jag väl plugga. Det känns som att det ända jag gör är att plugga....

Iallafall, på onsdag är det världspremiär för Pirates of the carribean 3 men jag lyckades inte få tag på biljetter till premiären eftersom att alla envisas med att lämna en ensam plats i mitten, två längst ut på kanten, fem längst fram så att man får nackspärr och 10 platser högst upp så att man måste ta med sig en kikare för att överhuvudtaget kunna se texten :/
Men men, jag har bokat biljetter tills på fredagen istället, så det var väl positivt....hm...

Felicia
Idag är det 17 maj och jag måste gratulera Norge på deras nationaldag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback