O-lycka är...

...att vara vinterblek.

Därför åkte jag till idag till Åhlens och köpte
Nivea body Summer Beauty, som förhoppningsvis ska göra min hud "vacker sommarbrun och fräsch".

Stod och valde mellan
 
 

Nivea Summer Beauty och L´Oréal Paris Nutribronze.
Men jag tycker att Scarlett Johanson ser så orange ut i reklamen och dessutom var den dyrare.
Ja, vi får väl se hur det blir, jag kan ge en liten utvärdering om några veckor :)

Jag köpte också  
L´Oréal Casting Creme Gloss i färgen 900 Mycket ljusblond.
Hoppas att det blir bra, men det är bara en toning så den går ut efter ca 6 veckor.

Felicia

24/3 - 07

Hejsvejs
Kom nyss hem från ett rätt så jobbigt spinning pass på farmor&farfars tränings cykel och hungrar ihjäl snart! Men men, jag måste vänta tills middagen...
Jag och min mamma var och "shoppade" lite igår, så jag tänkte visa grejerna jag köpte...men sen kom jag på att jag inte vet var min digitalkamera är...misstänker att min syster har tagit den(hon tar allt annat som är mitt hela tiden) Så jag får lägga upp bilderna i morron eller ikväll, orkar inte bråka med min syster nu :S

Ha en trevlig lördagskväll och missa inte King Arthur på kanal 5 kl 21.00 ikväll, den är faktist jättebra :)

Felicia

19/3 - 07 och förkyld

Hejsan!
Nu var det ett tag sen. Har inte haft tid att blogga p.g.a en del prov i skolan och så håller vi ju på att flytta så jag packar lite då och då...och just nu mår jag inte så bra, är sjuk :(
Men förhoppningsvis(för mej själv) kommer jag ha mer tid att blogga när vi har flyttat och kanske på påsklovet; v.14. :)

Ha det bra så länge

Felicia

4/3 - 07

Jahapp, i morgon är det dags att gå till skolan igen...känns alltid tråkigt, speciellt eftersom att jag inte är på humör för att träffa nån i klassen, eller nån i skolan överhuvudtaget....och så måste jag ju gå upp vid klockan 6 :S

Idag gick jag iallafall på den där russinutställningen på stadsmuseet med pappa. Vi gick även runt och kollade på "Döden Dö" och om hur stockholm och skolan i sverige var förr i tiden...:)

Felicia

1/3 - 07

Sitter här framför datan och äter tårta(som blev över från igår när min pappa fyllde 42 år, Grattis pappa!) och har absolut ingenting att göra...När man har sportlov borde man ju åka skidor, vara med kompisarna och bara ha kul..men, mina kompisar är bortresta eller har annat för sig, och jag vill inte åka till Hammarby backen och åka skidor själv :S
Jag har redan gjort allt jag hade planerat den här veckan: åka till mormor och morfar, köpt nya kläder, gått på teater, pluggat matte(som ska vara klar om en vecka, känner mig stolt)
Jag antar att jag skulle kunna gå på bio och på den där russin utställningen på stadsmuseet..men min syster säger bara : "jag vet inte" "kanske" "nä, jag ska va med jennifer" o.s.v...
Jag får väl helt enkelt åka till det där museet själv och gå omkring :D Men att gå på bio själv är ju bara sorgligt...haha
Nån som har nåt tips på vad man kan göra dessa tre dagar som återstår av lovet??




Felicia
Tack i förskott till ni som tänker hjälpa mig att hitta på nåt att göra :D
Lägger mina tankar åt
Marcus Allbäck, som skadade sig i söndags i matchen mot Hammarby, hoppas att han återhämtar sig snabbt tills matchen mot Nordirland 28 mars :)'

obs. om det kommer två likadana inlägg, så vet jag inte varför, men jag försöker fixa till det