Sommarlov

Jaaa, äntligen sommarlov!!
Dagen började med att jag (såklart) missade bussen, eller nej, jag missade den inte, jag var där 3 minuter innan den kom och stod upp och väntade (som alla alltid gör för att visa att : jag ska med på den här bussen) och så bara åker den förbi!!! jävla busschaufför...gissa om jag blev sur när jag fick springa till centrum för att vänta 5 min på en annan buss som gjorde så att jag fick springa från busshållplatsen ner till skolan på 5 minuter.......!!
Men jag hann i tid till avslutningen, där min klass satt längst bak och inte såg nåt :/
Kören sjöng, rektorn + bitr.rektorn höll tal och sa adjö till niorna...kommer sakna niorna lite...det blir inte samma sak utan dem...på nåt sätt...sen finns det ju inget ögongodis kvar ;)

Efter att vi fått våra betyg och en glass åkte jag, sophie, jenny, julia och lisa till stan för att gå på bio (det var/är så fult väder), vi såg
Music and Lyrics med Hugh Grant och Drew Barrymore, den var riktigt bra och mysig haha :P
Och nu sitter jag här (utan att ha berättat för föräldrarna om mina betyg) och väntar på Exposed, som börjar kl 20.00 i kanal...3(?) eller nej 5...eller jag har glömt.. nej, nu måste jag gå och rensa jordgubbarna, man måste väl fira sommarlovet med lite herderlig glass och jordgubbar :)

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback