21/6 - 07

Igår var jag tillbaka på dagiset där jag praoade förut och hälsade på. Riktigt kul att dem kommer ihåg en! :)
Idag fick jag lite sovmorron (om man kan kalla kl 10 för sovmorron) innan jag, syrran och sophie åkte och "shoppade" lite. Jag kom hem med en mörkblå-svart sjal från Indiska, reseprodukter och en hudkräm från Aco.
Inte mycket men ingen av oss kände för att gå i fler affärer.

Idag kom också böckerna jag hade beställt:
Bergdorfs blondiner och Gossipg girl (jag vet, jag är lite efter men ändå) och Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf till mamma, som så gärna ville ha den.
Beställde den nämligen utan att hon visste om det så reaktionen när boken kom var:
"Var kommer den härifrån?" uppspärrade ögon från lunginflammation(?) sjuka mamma.
"Men jag beställde ju den till dig! Du ville ju ha den så jag sa: Den vill mamma ha, beställ den" smått irriterade jag.
"Jahaaa, tack" lättad mamma:P
Känns bra att kunna göra någonting för att andra ska bli glada....hm :/

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback