17/6 - 07

Gårdagen spenderades hos Sophie, likaså kvällen. Vi satt barnvakt åt hennes lillasyster när föräldrarna var på en fest och då passade deras storebror på att bjuda över lite kompisar och satte på jättehög musik..Vi var jätterädda över att det kunde komma fler, för det hade hänt förut att typ 100 pers kom...:/ Men vi klarade oss, det var bara ca 10 st den här gången..

Och idag har jag bara tittat på film och ätit glass; nya
Ben&Jerrys Fossil Fuel (köper man den bidrar man också med att samla in pengar till forskning om den globala uppvärmningen) den är jättegod, jag lovar:P

Snart är det dags för middag och sen tar syrran och jag en långpromenad som vi gör varje dag i 30 minuter, riktigt duktigt av mig tycker jag..haha:P

Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback