13/6 - 07

Jag var ju och shoppade förr förra fredagen, som jag nämnde nångång, men jag har glömt att lägga upp bilderna på det jag köpte, så här kommer bilderna på det + lite annat jag köpte några dagar senare...och i måndags...


   
    
    

1. Vit tunika från Vero Moda
2. Guldarmband, Indiska
3. Mökblå shorts, Gina Tricot
4+5. Stora hårspännen från Friis&Company
6+7. Guldhalsband, Indiska
8. Rosa kortklänning, H&M
9. Grön klänning, H&M (50% den dagen jag köpte den, så jag fick den för 150:-!)

+ svarta flipflops från Åhlens, Proffs saltvattenspray(efterlängtad), söt necessär från H&M(bild kommer senare), nagellack från Mavala (färg Alexandria) och ett par skor från Din Sko (också efterlängtade)

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback