6/1 - 07

När jag vaknade idag trodde jag att det skulle bli en lugn dag som jag kunde sova mig igenom, vilket det också blev. Men mormor och morfar var här så jag var tvungen att sminka mig(jag ser hemsk ut utan smink) och kunde inte sitta vid datan ifred utan att hela familjen ställde sig bakom mig för att titta vad jag gjorde. :/

I morgon tror jag att jag ska åka till nån affär och köpa mappar till skolan(en färg för varje ämne). Jag ska ta kort på hur mitt skåp ser ut inuti så får ni se hur stökigt det är....en katastrof :P
Jag måste också köpa hårinpackning och en ansiktsmask...och en plånbok...kanske en tröja också ;)
Ikväll kanske jag ska färga håret också, men bara utäxten, vi får väl se hur det går..jag är ganska säker på att jag blir fejk-blond och det är min största mardröm...så fult!

 Jag skulle gärna vilja ha den blonda hårfärgen som Cameron Diaz hade innan hon färgade håret brunt...

Felicia
- Den där listan med mina "skönhetsfavoriter" kanske kommer snart...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback