5/1 - 07

Idag har det inte hänt så mycket, jag har varit på IKEA med min mamma och planerat hur vårt nya kök och vardagsrum ska se ut :)
I onsdags var jag på bio, jag glömde blogga om det, och såg
Marie Antoinette med min syster. Jag trodde att den skulle vara ganska tråkig men jag måste erkänna att den faktiskt var riktigt bra och jag kommer nog att köpa den när den kommer ut på dvd :P mer berättar jag inte om filmen men om du gillar skor, lyx, klänningar och sötsaker ska du se den här filmen!



Just nu håller jag på att göra en lista med mina "skönhetsfavoriter" som jag brukar använda, vi får väl se när jag blir klar med den.
Och förresten ändrade jag bakgrund och sånt igen, hoppas att ni kan se det, har haft lite problem med bilderna tidigare...

Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback