11/1 - 07

Hej, nu var det några dagar sen jag bloggade.Beror nog på jag har vart så trött nu när skolan börjat igen och det känns som att dagarna bara blir längre och längre...

Egentligen borde jag inte sitta här eftersom att jag har en spanska läxa till imorgon som jag inte har gjort; 6 meningar som vi ska kunna utan till med skriftlig och muntligt förhör... jag gäspar bara jag tänker på det.
Okej, kanske inte låter så jobbigt för er, men det är en hel del skumma ord och heeelt onödiga meningar att kunna.

När jag ändå är igång och skriver kan jag visa lite kläder från Urban outfitters som jag misstänker att jag kommer att köpa inom kort....hmm..



 


 
 
Felicia
- Jag har kommit på en ny idé, som jag kanske visar för er i morgon, det är ju FREDAG då! Nej, nu går jag och kollar på
Veronica Mars (som börjar kl. 20.00 på tv2).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback