19/2 - 07

Kom hem från skolan för ca 2 timmar sen och har bara slappat framför tv:n sen dess. Sen kom jag på att jag hade "lovat" (mig själv) att lägga upp bilder på det jag beställde från H&M och som jag nu har fått.
(Allt har inte kommit ännu, saknar fortfarande en sjal, ett par byxor och nån tröja. Det kommer nån gång i mars.)


1.f  2.tröja2

3.tröja1 4.överdel

5.underdel

1. Vanliga svarta shorts
2. Söt gul, tunn kofta med sidenband i midjan
3. Grön t-shirt med snörning vid halsen
4. Blå trekants bikini med vita prickar
5. Underdelen till bikinin

Jag vet att bilderna inte är så fina och färgerna stämmer inte riktigt överens med verkligheten, men jaja..kläderna är fina i verkligheten ändå :)

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback