13/2 - 07

Har inte mycket tid till att blogga så jag kan väl snabbt dra igenom dagen:
Först hade vi gympa; fotboll och handboll..inte så jobbigt, sen svenska där vi satt på pa hela lektionen, sen svenska profil där vi gick igenom nåt blad vi ska ha förhör på på fredag (norska), kanske låter konstigt att vi läser norska på svenskan men det gör vi tydligen :P
efter det hade vi tidigare lunch och sedan satt vi i 3 timmar i aulan och lyssnade på Internetresan, några av er kanske också har lyssnat på det i er skola men för er som inte vet så: det är två människor som berättar om faror som kan hända på internet och om vad som kan hända och så...det var faktist roligt ibland ;)
Okej, ni kanske inte tyckte att det var så kul att läsa det där jag smällde ihop i en mening :P men jag väntar nänmligen spänt på att kläderna jag beställde från H&M ska komma och dom är här om bara några minuter....jag kan visa lite bilder i morron kanske :P
eller nej förresten, det är ju alla hjärtans dag då..och jag ska dansa också...hmm...på torsdag kanske ?




Glamorous



Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback