Sommaren 07

Eftersom att skolan börjar i morron är det nog bäst att jag tänker efter lite hur sommarn har varit...
Listan snodd från
Jenny-Bluedreams bloggen :)

Sommaren 2007:

Det bästa:
    Ledigheten, inga läxor, inga lärare, ingen skola:P
Det värsta:  Lunginflammationen och det kalla regninga vädret
Det roligaste:  Alla roliga stunder på Kreta och under resan därifrån :)
Det tråkigaste:  När S reste bort och jag satt hemma i regnet :P
Bästa resan:  Kreta <3
Mitt bästa fynd:   Oj, kanske den blåa koftan från VILA...
Bästa boken jag läst under sommaren:   Hehe, har läst många böcker men: Läppstiftsdjungel av Candace Bushnell var nog den bästa...
Godaste glassen:  Hmm...det måste jag nog fundera på...men typ klassikerna Sandwich, 88:an o.s.v


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback