8/8 - 07

Gårdagen spenderades ute på Djurgården med mormor och morfar...vi kollade på konst och åt lunch. Sedan åkte vi till Svenskt tenn, som ligger på Strandvägen, och kollade på möbler och tyger, vi hade faktiskt riktigt trevligt :)
Men min kära mamma, som fortfarande befinner sig solandes på Spaniens östkust är skyldig mig en shoppingtur så fort hon kommer hem (p.g.a att hon och syrran lämnade mig här när hela huset är i kaos+några fler orsaker)...så det så.

Den här dagen gick snabbt förbi, eftersom att jag vaknade kl 11.30..:/. så jag har bara kollat på tv och gått promenader...

Förresten, varför har ingen nämnt I.D Bare Escentuals - Mineral Veil förut? Jag läste om den för första gången i går och jag är såld, utan att ens ha testat den! Så nu måste jag köpa den...jag vill ha perfekt hy!!


image73

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback