4/8 - 07

Oj herregud...jag behöver allvarligt hjälp...
Det ploppar upp elaka kommentarer i mitt huvud när folk pratar med mig...tillexempel  "Tycker du ja"  "Men asså snälla sluuutaaa" och andra elaka saker...och så har jag börjat typ resumera(heter det så?) min dag eller vad som ska hända i huvudet..det är helt sjukt. Tänk Scrubs och Grey´s Anatomy så fårstår du...:P
Jag antar att jag bär på så mycket ilska eller nåt haha...:D Nej men jag tror att jag har börjat tänka mer..och att jag inte bara öppnar munnen och skriker ut det första (oftast elaka) som kommer upp i mitt huvud..., det är bra antar jag..

Och förresten är det bara två veckor kvar tills skolan börjar och jag har ångest! Jag vill inte gå till skolan, haha :P
Och jag vill inte träffa mina "klasskamrater" :S sorry men mitt lov har varit lungt och jag vill fortsätta ha det lugnt...tack.

Felicia

uptade! de elaka kommentarerna i mitt huvud är som bortblåsta! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback