22/8 - 07

Är tyvärr inte på blogg-humör idag, men jag kan iallafall säga att jag gjorde som i går, åkte raka vägen hem efter skolan och gjorde mina 3 läxor...jag börjar nästan bli stolt över mig själv :P
Eftersom att jag inte har något att skriva kan jag ju visa några av mina bilder jag gjorde förra året på just Bilden, inga mästerverk precis haha :P det finns nog ingen som kan säga att jag är begåvad i just det här ämnet, men dem här fyra vart jag mest nöjd med:

   

1. Vi klippte ut bilder från tidningar och gjorde ett sorts kollage...
2. Vi fick välja en bild, jag valde Eva från Top Model, sedan tog vi ett foto på när vi posade som bilden vi hade valt, och sen skrev bildläraren ut fotot på ett stort papper och sen skulle vi "bara" måla :P Min vart aldrig klar som ni ser..
3. Bild-recept till "Bildsoppan" vi skulle ha gjort på hemkunskapen :P
4. Vi valde en färg, klippte ut bilder och klistrade fast dom :P Den här vart heller inte klar, men det tänkte jag göra när jag får en stund över...:P

Nu ska jag hitta mina gympa kläder och träna lite till på spanskan, sedan blir det fotboll.
Sverige-Usa kl 20.00 tv3

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback