Trött?

Hejsvjes......eller kanske godnatt?
Sitter uppe nu eftersom att jag är den värsta nattugglan som finns, jag kan sitta uppe hela nätterna och bara småpyssla, titta på tv, städa eller göra vad som helst. Och jag lovar -  det är ingen sjukdom eller nåt slags tvångsbehov. Jag bara älskar att vara uppe på natten och sova på dagen :)Självklart sitter jag inte uppe hela nätterna och sover hela dagarna, men det händer väl nån gång på loven!
Men jag antar att det är bäst för mig att gå och lägga mej nu för jag måste upp klockan 08.15(!!hallå, det är ju påsklov!!). Mamma och jag ska till IKEA och titta efter saker till vårt nya hus! Kan knappt vänta längre. Det är bara 22 dagar kvar! Men det är lite sorgligt också...jag har ju bott i det här huset i 10 år så jag kommer sakna det jätte mycket....

God natt

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback