Tidningsmissbrukare?

Okej, jag har nått att erkänna:
Jag är en hopplös missbrukare....av tidningar!
Förutom GLAMOUR(som jag sa upp för några dagar sen), COSMOPOLITAN(som jag får hem i brevlådan) och FRIDA(av gammal vana, har haft den i 4 år nu typ) köper jag dessutom 2 eller 3 andra tidningar varje månad, som tillexempel Veckorevyn, Elle eller skvallertidningar. Jag kan bara inte hjälpa det, varje gång jag går på stan eller åker till en mataffär och går förbi tidningshyllorna måste jag bara köpa en tidning, fastän jag kanske inte behöver den! Jag antar att jag är rädd för att missa nåt eller bara är uttråkad och behöver nåt att läsa.
Tillexempel igår så köpte jag två stycken Veckorevyn! En av dom(mars-nummret) köpte jag i mataffären för att jag var uttråkad och den andra köpte jag tre timmar senare i en mindre mataffär för att det var det nyaste nummret.
Herregud, jag måste ta mig ut ur det här träsket ifall jag ska ha råd med att åka till Barcelona i sommar...

GLAMOUR tidningenELLE tidningenCosmopolitan tidningen



Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback