Långfredagen

Jahapp, så var det Långfredag igen...och jag hoppas verkligen att den här fredagen blir lång!
Jag har så mycket att göra. Förutom att jag måste städa mitt rum, träna och gå ut med hunden måste jag plugga.
På lovet...usch...men så går det när man latar sig på teknik lektionerna(uuuh)
Det här måste jag göra idag, eftersom att jag ska åka till mormor och morfar och farmor och farfar i helgen:

Matte, Algebra
Engelska, skriva en historia om nån ö, tänka med adverb(?)

SO, förändringsuppgift, skriva om hur mitt hus har förändrats(pappa, hjälp mig!)
Teknik, Göra klart uppgiften om hur cykeln har förändrats/förbättrats och redovisa på onsdag(tänker inte göra den p.g.a att läraren är elak :P)
Spanska, ? (Har glömt boken i skåpet...)
Hemkunskap, Jämföra flingor, bröd och drycker i affärer


z41727134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback