21/4 - 07

Aj aj aj, vad jag har ont i ryggen. Har hjälpt till att lyfta tunga lådor och möbler hela dagen :S Vårat hus är nästan tomt, eller ja...nästan..det ekar iallafall hehe:P
Mina planer för i morgon är: städa, städa och plugga..vi ska städa olika områden med klassen för att tjäna in pengar till vår klassresa som (jippi) ska gå till Dalarna...det är nån slags äventyrs resa och jag vill verkligen inte åka, för jag har varit i Dalarna hur många gånger som helst och kan landskapet typ utan till..eller vad man säger! :P
Jag vill hellre åka ner till Gbg eller nån annanstans...att åka skidor i Åre eller Sälen eller nåt hade inte vart helt fel heller...men nu blir det väl som det blir...

Köpte förresten en ny mascara i går : Maybelline Volum Express Waterproof, hoppas att den håller vad den lovar...



Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback