19/4 - 07

Hejsvejs
Försökte blogga igår, men kom inte in på webblogg.se, men iallafall, nu sitter jag här och har inget roligare(tråkigare) att berätta förutom att jag gör min spanska läxa där man ska skriva meningar om sig själv och berätta om sina intressen, sin familj, vad man gör på fritiden...m.m..hoppas bara att vi inte måste läsa upp det för varandra :P

I morgon börjar den efterlängtade flytten och under helgen kommer pappa(öööh, jag/vi hjälper till såklart) att flytta över grejerna till det nya huset och på tisdag är allt klart(nästan inte) för oss att flytta in!!
Längtar.... Men nu kom jag på att jag måste köpa ett busskort ifall jag ska kunna ta mig till skolan...ja, det stämmer, jag har inget busskort, men man behöver faktist inget när man bor fem minuter från skolan(för tillfället) hehe..:)

Hejsvejsdå, har inget kul att tipsa om som går på tv....torsdagar är tråkiga och för mig blir det bara plugg hela kvällen

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback