3

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Anna
- Greta
- Berta

Tre platser jag vill resa till:
- Brasilien
- Australien
- Alaska

- Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- Playahead
- Youtube
- Aftonbladet.se

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag tittar på tecknade filmer (Disney)
- När jag tänker på krig, fattigdom, naturkatastrofer(ärligt, jag gör det)
- Jag gråter ofta utan anledning

Tre serier jag aldrig får nog av:
- Lost
- Veronica Mars
- Desperate Housewives

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Sovandes i min säng
- Flytandes på en luftmadrass i Medelhavet
- Ute på en regning promenad en höst eftermiddag

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- Sjunger högt (och flaskt)
- Äter upp allt godis, kakor m.m
- Pratar engelska med mig själv(haha)

Tre program jag skrattar åt:
- That 70´s Show
- The Simpsons
- Vänner

Tre ord jag skrattar åt:
- Fjong(mitt och sophies ord)
- Bekommer
- Många spanska ord

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Advokat
- Psykolog
- Proffesionell(ok, jag kan inte stava) fotbollsspelare

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Vara elak mot allt och alla
- Vara tyst

- Dampa/få folk att hata mig

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Flytande spanska
- Fotboll(jag har grunderna, men nu är det resten)
- Sluta svära

Tre saker jag har om tio år:
- Råd att köpa allt jag vill.
- En jättejätte bra utbildning, dock ett skitjobb, typ städare...
- Drömmar

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Adjö
- Tornado
- Ozonlager

Från elica (har dock tagit bort en del)


I like...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback