Tisdag 28/11

Gaah! Vilken skön dag asså. Först så har vi ingen gympa, utan för kolla på film om konditionsträning(den fick mig att må illa men men) sen hade vi svenska-profil och stod framför datorerna i 1 och en halv timme och titta på klipp från filmen vi spelat in :) sen läste vi typ hela vanliga svenskan, lunch och sen efter att a väntat i 40 min fick vi reda på att vi inte hade engelska(!!!) jippi, så vi slutade egentligen tjugo i tolv men ett par snorungar i klassen är så jävla egoistiska att dom inte säger nåt!!
Okej, det var em enkel dag men jag fick huvudvärk och mådde illa hela dan så...hoppas att det blir bättre tills i morron när klassen ska ha matte(eller kemi kanske det var) på elevtiden...kommer somna redan på fysiken ;)

Felicia
- ´Grow up!´ and  ´My head is killing me´

Och nu har jag märkt att min bakgrund försvunnit! Får sitta och göra om hela skiten..
Förlåt för svordomarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback