Surt, Stockholm, surt...

Jaa, vart ska man börja?
I onsdags började det snöa, vilket var en stor chock! Det brukar inte precis snöa den första november, om jag minns rätt...
Iallafall..den dagen vaknade jag 08.15, det snöade inte då, jag åkte och klippte mig, nu är håret gaanska kort. Sedan vid ungefär kl halv 3 åkte jag in till stan med min kompis Sophie för att gå på
Djävulen bär Prada. Den var verkligen jätte bra, och nu bara måste vi åka till Paris och shoppa på bla Chanel ;)
När bion var slut fick jag ännu en chock, det var jätte mkt snö överallt, det snöade och det var iskallt.
Vi åkte till slusse för att ta en buss hem, och när vi stod där fick vi reda på att alla bussar var inställda och inte kom fram! Och att Björknäs garaget hade stängt och inte skickade ut fler bussar!
Hur kan dom svika oss passagerare så?! Hur skulle vi komma hem från slussen, skulle vi gå eller?!
Efter att jag och Sophie stått och frysit och varit jätte arga mötte vi hennes pappa som tog med oss till Hilton, där vi åt god middag:) ( sophies pappa Matz var dagens hjälte:D )
Sedan, efter att Sophie och jag beundrat toaletterna(!) åkte vi Saltsjöbanan hem, vilket tog ett tag...ett långt tag...Pappa hämtade upp oss på stationen och jag hann precis hem så att jag hann se hälften av LOST

Jaa, det var min jobbiga dag, var någon annan fast i Slussen? Kommentera gärna;)

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback