Ny "bloggare"

Hej! Mitt namn är Felicia, jag gillar att skriva så därför bestämde jag mig för att börja blogga...är då inte så bra på sånt här men jag kan ju försöka! :)
På dagarna går jag i skolan men nu har jag sommarlov förstås!
Här kommer jag att skriva lite allt möjligt, om vad jag gör på dagarna, vad jag har shoppat, mina åsikter o.s.v....

Lite om min dag så här långt:
Vaknade 11.30, jag gick upp men sen hörde jag att farmor&farfar kom och jag orkade bara inte prata med dem idag så jag gick och la mig igen...Åkte nämnligen sån där
Finlandsbåt till Åland igår.
När farmor&farfar gått gick jag upp och åt frukost till 1 nångång...klädde på mig och cyklade till min kompis för att hämta ett busskort..mhm..ja, sen satte jag mig vid datan och tänkte "Jag vill också ha en blogg" och så skaffade jag en :D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback