Fråga du så svarar jag

Från Rebeckas blogg

Vilken årstid tycker du bäst om?
Hösten, mysigt och grått :)
Brukar du sjunga i duschen?
Ja, faktist...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jaa :)
Vad är viktigast för dig?
Min familj, mina närmaste vänner och kärlek.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Skänka en del till barnen i Afrika, sen skulle jag spara pengarna inför framtiden.
Vad är det bästa med julafton?
Presenter, Kalle Anka :D (haha), stämmningen och maten...
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, men inte för mycket...
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej
Vilken färg är snyggast?
Blå, har alltid varit min favvofärg!
Tycker du matte är svårt?
Mhm...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar?
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
10 halv 11 nångång...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Min familj..stackarna :D
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Ja
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Inga kommentarer...
Bor du utomlands?
Nej, men vill gärna
Har du piercing?
Ett i varje öra
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Öronen räcker
Bråkar du och dina syskon ofta?
Ja, rätt så
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Just nu vet jag faktist inte säkert...
Läser du ofta böcker?
Japp..
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräckfilmer, komedier, äventyr..det mesta:)
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder
Vill du gifta dig?
Ja
Vill du ha barn?
Ja
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ja, det gör jag nog..haha
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Lost och Alias
Favorit land?
Storbritannien
Vilka ställen har du bott på?
Nacka och nåt till...
Vilka husdjur har du haft innan?
Kanin, mus, hamster...
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Hemska lärare, äcklig skolmat, läskiga korridorer,  flinande mattetal :D
Solar du ofta?
Försöker men jag är lite anti-värme...
Är du bra på att laga mat?
Nej
Var badar du helst?
Utomlands, en tom strand, klart vatten, eftermiddag...ååh nu vill jag ju bort härifrån!!
Vilken kändis är hetast?
Jessica Alba m.fl
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten eller juice
Vilken är din favoritglass?
Jaa...många
Vilket kaffe sörplar du helst?
Dricker inte kaffe
Vill du gå ner i vikt?
Ja
Tycker du om sushi?
Usch
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja, kanske
Har du tandläkarskräck?
Jaa
Vad heter du i mellannamn?
Elin Josephine
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvälls till 100%
Biter du på naglarna?
Nej
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Playahead
Sportar du?
Mm, rider men ska börja simma nu...
Framtidsdrömmar?
Rik advokat i London, sommarhus i Spanien, rik man,  2 väluppfostrade barn, 1 golden retriver haha:D vilka drömmar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback