En till lista

Hade inget att göra så jag lägger in denna LÅNGA lista:

DAGENS:....
klädsel:
shorts & linne
frisyr: utsläppt
låt: "That´s my goal" Shayne Ward
tv: har inte kollat på något ännu
vill ha:
sjuka: lite förkyld
tråkigaste: har inget att göra
roligaste: katten i nyckelviken
-----------------------------------------------------------------------------------
SENASTE PERSON SOM...
sov i din säng: jag
såg dig gråta: hmm..vet inte
fick dig att gråta: jag själv?
fick dig att börja skratta: vet inte, skrattar inte så ofta:S
du gick på bio med: sophie
du gick på stan med: sophie
skickade ett e-mail till dig: nån reklam sida
skickade ett sms till dig: sophie
---------------------------------------------------------------------
HAR DU NÅGONSIN...
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: nej, jag har inte sagt det.
bråkat med ditt husdjur: igår skällde jag och syrran på Moa
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: jaaa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAR DU NÅGONSIN VARIT I...
Norge: nej
Danmark: nej
Finland: ja
Island: nej
USA: nej
Tyskland: nej
Frankrrike: nej
Spanien: ja
Italien: nej
Kroatien: nej
Grekland : nej
Österrike:nej
Schweiz : nej
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Turkiet: ja
--------------------------------------------------------------------------

EXTRA STUFF...
Vad är du mest rädd för: just nu getingar :P
Vart vill du gifta dig: utomlands
Vem hatar du verkligen: det kan jag inte skriva här...
Varit kär: ja
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: nej!
Gillar du att ha folk omkring dig: nej, inte så ofta
Är du ett hälsofreak: njaa...
Är du ensam nu: inte ensam hemma men i rummet
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: olika
-------------------------------------------------------------------

FAVORIT...
Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: Radiopop och r&b
Parfym: Många...
Månad: Oktober
Mat: pasta,pasta,pasta!
Dricka: Apelsinjucie
Godis: Choklad
Tidning: Många...
Film: många, tillexempel: Pirates of the Caribbean 1&2
Skådis: många där med
Djur:
hund

------------------------------------------------------------------
DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
nej
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: nej
Ätit: öhh, jaaaa, det är klart jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback