Efter julen kommer nyår

Go´kväll!
Hoppas ni har haft en trevlig jul, min har väl vart okej...vart lite sjuk på slutet och kan nästan inte prata längre. Men man fick ju en del fina julklappar :)

Så nu kommer det nya året snart, som jag verkligen inte villl ha..jag vet inte varför, men 2007 känns så långt bort..nyss var det 2004, (det hemskaste året någonsin) med en underbar fotbollssommar, och nu kommer 2007...man vet inte riktigt vad man ska göra :S någon som förstår? :P

på självaste nyårsafton ska jag försöka hitta på nåt med sophie. hennes problem är att hon inte vill vara på en fest med sin familj där hon inte passar in. mitt problem är att jag inte vill sitta här utan syrran med fyra vin drickande vuxna :/ jag vill inte heller komma till den där festen hos sophie, där det bara är snobbar, alla skulle liksom kolla snett på mig typ "vem e de där??" :(


Felicia
- Ändrade bakgrunden,(hoppas ni kan se den) vad tycks?
- Jag ska äntligen få tandställning! Lite sent vid 14-års åldern men bättre sent än att gå runt med mina tänder :P
- Ursäkta stavningen, har bråttom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback