8/12 - 06

Hej, jag har visst inte bloggat på en vecka ;) kan bero på att en av våra två datorer gick sönder och att jag har haft engelska prov och kemi prov...och allt pluggande(inför engelska provet) lönade sig, jag fick MVG! jag är otroligt glad :D på kemi rpovet fick jag bara G men det är ju en annan sak...:P

Jag antar att de flesta kommer att kolla på Faddergalan som direktsänds från Columbia, det kommer jag också att göra. Är väldigt intresserad av den där duetten med Agnes och Darin på spanska(!!) jepp, så ryktas det iallafall:P jag kommer nog att sitta och kritisera uttalet en heeel del haha

Felicia
- Jag lider med dej Christer "Fågelsang" (förlåt, självklart vet jag vad han heter :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback