Suprise, Suprise

Och gissa vad?....En till lista såklart!

GJORT NÅGOT OLAGLIGT: Olagligt och olagligt...nej det tror jag inte ;)
FÄRGAT HÅRET BLONDT: Var naturligt blond, färgade brunt, tröttnade, färgade blondt o.s.v
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: Inte genom att vara elak, men genom att ligga på sjukhset
HUR OFTA LOGGAR DU IN PÅ SKUNK: Skunk?
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Jaa, brukar titta på Auswichz(jag vet inte hur det stavas!) och andra viktiga dokumentärer, men jag vägrar titta på barn som ligger på sjukhus, blod och operationer...uhh:/
NÅGOT JAG STÖR MIG PÅ: Ehm, allting?
RUMPSTORLEK: Fläääääääsk
KALLES KAVIAR? Usch
ÄR DU KÄR? Nej
HAR DU FIN HANDSTIL? Självklart!....Inte
HUR ÄR DIN RELATION TILL GALGAR? Vi passar inte ihop kan jag ju säga...
TVÅ LÅTAR DU VILL HA PÅ DIN BEGRAVNING? Hmm...har inte tänkt så mycket på det, men kanske nån vacker av Ted Gärdestad?
CHIPS ELLER CHOKLADBOLLAR? Chokladbollar!!! Men har inte ätit det på ett tag (försöker vara nyttig)
VAD HAR DU FÖR BAKGRUND MED HÄSTAR? Ridit i 7 år nu så min bakgrund till hästar är otroligt bra. Har dock slutat rida p.g.a att jag tröttnade, men jag älskar ändå hästar!
CITERA NÅGOT UR EN ROLIG FILM? Euhm, är inte så bra på att citera m.m
NÅGRA SISTA ORD: JAG SER DET REGNAR, JAG SER DET REGNAR, DET VAR VÄL ROLIGT HURRA! NU BLIR DET HÖÖST, NU BLIR DET HÖÖST SOM JAG HAR ÖNSKAT HURRA!

Ska blogga senare ikväll också men är otroligt trött nu, har rensat hela lekstugan (ja, vi har en sån på vår tomt :P)

OBS! Jag VET att jag inte har några kommentarer. Jag VET att ingen läser min blogg. Jag VET!
Men jag tänker fortsätta att skriva, för det är sånt jag gör, Kämpar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback